Search This Blog

Wednesday, October 6, 2010

Tasting Kitchen

In my continued journey towards Piggyhood, S took me to Tasting Kitchen in Venice tonight. Ate so much! But alas, it was too dark, and my hands were too busy eating to take food pics. But I did manage to snap a shot of the upper level dining area... yep, it's kind of library-ish, at least I'll be an intellectual piggy -- (in a faux British accent) so, what is the meaning of life? Oink Oink!

3 comments:

Anonymous said...

was it any good?

Cat said...

It was pretty good, the asparagus was nicely roasted, my wine was good, and my entree, albacore with salad was tasty... the fries were good. So no complaints here :-)

دريم هاوس said...

افضل شركة جلي بلاط بالرياض لا شك أن رونق البلاط أو الرخام يساهم في تحسين المظهر في الفلل والقصور كما يضفي بريقا لامعا على مظهرها مما يعني أن اتساخها و تغطيتها بالأتربة يجعلها تفقد ذلك البريق .
تقدم شركتنا أفضل خدمة لجلي البلاط والرخام وإعادة مظهره اللامع والبراق له مع توظيف كافة المعدات الحديثة لديها و أمهر عمالة مدربة على هذا الغرض .
للشركة باع طويلة وخبرة سابقة في تنظيف الرخام والبلاط للفلل والقصور والمنازل ومداخل الشركات والمكاتب والمؤسسات
لسنا الوحيدين لكننا الأفضل في عالم جلي الرخام والبلاط وإعادة مظهره البراق ولمعته وبدون تجريحه أو خدشه وهذا سر تميزنا عن باقي الشركات … اقرأ المزيد

المصدر: شركة جلي بلاط بالرياض